02 Temmuz 2007

interview with vampires

sevgili okur, hayat her zamanki gibi olanca güzelliğiyle tüm hücrelerimize nüfuz edip içimizi yaşama sevinciyle doldurup bir yandan cilveli bir sevgili gibi bizlere göz kırparken, güneşin olanca cömertliğiyle bu harika günün son ışıklarını bizlerle paylaşıp masmavi denizi yanaklarından son kez öperek dağların arkasına saklanarak istirahate çekildiği şu anlarda... ahaha, romantizmi skiim ya dur lan dur gitme hemen şaka yaptım şaka.

sevgili okur, ani bir kararla iki hafta önce yine istifa edip –kariyer geçmişimi bilenler için bu hiç de şaşırtıcı değildir- kariyerimi dondurdum. şimdi yine bir işim yok ve daha önce sözünü edip gerçekleşmesinden korktuğum ihtimal artık gerçek; -the awful truth- bütün günler birbirinin aynısı. ne cumartesi pazarım kaldı elimde, ne pazartesi sendromum, ne de cuma akşamı planlarım.

tepemde afrikalı sıcaklar, yanımda can sıkıntısıyla iş görüşmeleri adeta birer interview with vampires; bütün günler birbirinin aynı ve bütün görüşmeler, görüşmeciler ve diyaloglar da.


böyle memelerim olsaydı hayata 2-0 önde başlar,
rüzgara karşı kaleyi de alırdık arkadaşlarla.
hala geç kalmış sayılmazsın deme, sakın deme;)

-anselmo bey, isterseniz önce sizi tanıyalım.
-hay hay, ebenizle ilgili hoşunuza gitmeyecek fikirlerim olduğunu söylemekle başlayabilirim. sonra tüm bu işe alma prosedürlerinin, saçmalıklarının, birinci, ikinci, üçüncü görüşmelerin, kariyer günlerinin hepsinin beep beeeeeep beeeeeeeeeeep. o başvuru formunu da verir misiniz, tuvalette kağıt kalmamış da.
-pardon anlayamadım
-ben zaten iş hayatında hiç bir zaman ilk görüşmede aşkla gel başla olayına inanmamıştım.
-güvenlikçiler
-zahmet etmesinler yolu biliyorum

7 yorum:

Adsız dedi ki...

hay allah!
biz de bıyığımız yok diye az maaş alıyoruz zannederek, küfredip duruyoduk..[bi zamanlar..]

temel sorun başkaymış meğersem:))

Adsız dedi ki...

tüm işsiz, vasıfsız bloggerlar bir araya gelsek, çok ciddiyim, kendi işimizi kursak?

joone dedi ki...

1. olasılık: anselmo'nun yer-yün duygusu geişmiştir.. girdiği binadna çıkmasını da bilir. ( gülmeyin bende pek yok zira:)
2. olasılık: anselmo aynı yere görüşmeye daha önce de gitmiştir..

anselmo dedi ki...

ne yazık ki mesele bir sırça bıyık, bir kravat değil ece. uzuuuun uzuuuun irdelemek, analiz etmek gerekiyor. bunu da bir süredir devam ettiği gibi sabun köpüğü etkisinde yazılarımızla yapamiyciz.

öyleyse ben de tüm ciddiyetimle bekliyorum sevgili müstakbel iş ortağım şenay. sermayem yok ama uçuk, çılgın fikirlerim, projelerimle her türlü organizasyonlarda, düğünlerde, doğum günlerinde haber bekliyorum. hazır ikimiz de izne ayrılmışken biraz kafayı yorabiliriz. eğer bir işyeri açacaksak, isteyen işyerine timsah bile getirebilmeli mesela -birinin boa yılanı getirdiği google'dan esinlendim-;)

1.) yön duygumuz geçen yıllara nazaran gelişti, artık metro duraklarını elimizle koymuş gibi buluyor, girdiğimiz binaların gerekirse yangın çıkışlarından dahi kaçabiliyoruz 2.) anselmo aynı nehirde iki kere yıkanmaz;) bu durumda doğru cevap c şıkkı. kısaca ikmal'e kaldınız, eylül'de gel.

Adsız dedi ki...

Ecenin dediği temel sorun üzeirnde biraz daha düşünmek üzere işten ayrılış kutalamalarımla yeni başvurular sürecim arasına tahkik başlıklı bir ara dönem ekliyorum :p E bir de son haftaların kendini işsizleştiren blog sakinlerinin yeni oluşumlarındaki boş kadrolarla itinayla ilgileniyorum.

Adsız dedi ki...

Sevgili Anselmo ve de İzne Ayrılan Şenay,

Şeklen işsiz değilim, ama ruhen işsizim. Beni de aranıza alır mısınız lütfen?

Gerçi sizin yaşadığınız gezegenden çoktan ayrılmış olacağım bir gün ama olsun. Yine de olasılık olasılıktır.

anselmo dedi ki...

sayın banu ve sayın metin-ThePoor,

öncelikle, a&c corporation'a göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz.

başvurunuz değerlendirmeye alınmış olup, niteliklerinizin aranılan pozisyonlara uygun olması halinde, sizinle irtibata geçeceğimizi bildiririz.

şirketimiz bünyesinde şu an için uygun bir pozisyon olmaması halinde, özgeçmişiniz veri tabanımızda ileride açılacak pozisyonlarda değerlendirilmek üzere saklanacaktır.

başarılarla dolu bir blog yaşamı dileriz.

saygılarımızla;)