29 Mart 2008

hayatımızdaki insanları eksiltme klavuzu

onlar için ya bir yalnızlık anında çerez, şarap, birayla iyi giden bir aksesuarız, ya sinemaya, tiyatroya, konsere gitmek için bir partner. bir şehirli depresyonu anında kendilerini iyi hissettirecek, şımartacak, hoş sözler söyleyip güven tazeletecek birine ihtiyaç duyduklarında ya da bilişimciysek teknik, avukatsak hukuki, doktorsak ruhi, arabamızla şoför ve yol desteğine ihtiyaç duyduklarında; “merhaba, görüşelim mi?”

onlara ihtiyaç duyduğunda yanında olmayacaklar; başka işleri vardır, başka planlar yapmışlardır, yalnız kalmak istiyorlardır, o gün bir gelsin duruma bakacaklardır. bu iletişim bir çıkmaz sokak gibi hep tek yönlü olduğunda. senden ona giden yollar kapalı, onun ‘kullandığı’ herkes gibi sana doğru olan yolları hep açık olduğunda; viva la muerte.

bu yalnızlık çağında birine ismiyle hitap etmek bile, biriyle gözgöze gelmek bile çok şey iken, hala ‘neden bana azıcık ilgi gösteren’ diye başlayan cümleler kuruyorken onlar bu kadar bencil, dikkatsiz, egoist, ‘sosyal’.

insan eksiltmek ne güzel değil mi?


kill them and level up

aylar önce biri ‘neden seri katil’ diye sormuştu. hedef gözetmeden karşısına çıkacak birilerini öldürmek isteyebilecek biri değildim ona göre. öyleyse neden seri katil? bekle demiştim. şimdi silahsız, cephanesiz yeni cinayetlerin arefesindeki ben, bir ayı aşan bir suskunluktan sonra bu gecikmiş yazı ve mortlamış ispanyol faşistlerinin sloganıyla; viva la muerte.

yine de kimse kendini güvende hissetmesin. kriminal araştırmacılar seri katillerin utangaç, içine kapanık tipler olduğunu söylerken beni işaret ediyor. öyle biri olmadığımı söyleyemem. öyleyse herkes arkasını kollasın.

* bizleri ‘insan eksiltme’ kavramıyla tanıştırdığı için seri kedi mıncıklayıcı’ya teşekkürler. o uzun bir süre daha yaşamayı hakediyor;)

16 yorum:

pass dedi ki...

sadık bir insan eksilticisi olarak ben de bi müddet daha yaşamayı hak ediyorum anselmo değmı?

birisi dedi ki...

"birine ismiyle hitap etmek bile, biriyle gözgöze gelmek bile çok şey iken.."

beklediğime değdi.

not: tekme, iyidir. ;)

Sera dedi ki...

derin şeyler yaşadığını sanırken bir aksesuar olduğunu fark etmek mideye yenilen yumruktur. insan eksiltmek en güzelidir. midene yumruk yediğini fark ettiğin an tekmeyi basmak harikadır.

7.oda dedi ki...

ben zaten sitene kurşun geçirmez yeleğimi giyerek geliyordum.. romeo falan diye kandırıp insnaları sonra bi kurşun :)

Marco Stanley Fogg dedi ki...

Slm , hayatımda hiç kimseyi eksiltmedim ama zorunlu olarak hep eksiltildim özgür olduğunu sanarak daha yaşayacak çok şeyleri olduğunu sanan birilerinin hiç bilmezlikleriyle güncel benzer sürüler halinde dolanıp,buluşup kesişen biryerlere gidenlerin arkasından anlamazlıkla ve kırılganlıkla nedense hep safça verilen değerlerin güvenlerin belki de sevgilerin karşılığında kocaman bir sıfırın suratı var önümde ve de arkamda, bencillik yada çoğul egoistliklerle bu sahte yaşamların açıklamasında kocaman olarak.Ne mi olacak peki? Kendi seri katillerimizin kurbanları olacağız hep ben,siz,onlar azınlıkta ama onlarsız hep kendi bedenlerimizle yalnız.Saygılar.

Home Theater dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Home Theater, I hope you enjoy. The address is http://home-theater-brasil.blogspot.com. A hug.

sothyz dedi ki...

olmamış, beklediğime değmedi.

anselmo dedi ki...

sana kalkan el çarpılır pass, taş olur. nefes almayı iki adımlık yerküredeki herkesten daha fazla hakediyorsun, devam;)

insan eksiltmeyi senden duymanın hatırına da bu postu sana adıyorum eyl;)l.

sera, bu midene yumruk yemekten çok daha fazla, çok, çok, çok.

çeliğe, yeleğe gerek yok onaltı;) geleneklerimize göre kapını çalan düşmanın olsa içeri buyur edersin ve evinde kendini evinde olduğundan daha güvende hisseder. rahat ol. ayrıca bir üçüncü şahıs olarak sen hedefimde değilsin.

selamlar marco. uzun zaman oldu ama oralarda değişen bir şey yok ha. hiç de değişecek gibi görünmüyor değil mi? ne yazık ki artık yirmili yaşların naifliğine de sabrına da saflığına da dayanma gücüne de sahip değiliz. eksiltmeyince de eksiltince de eksiliyoruz ama en azından artık hayalkırıklığı da umutsuz bekleyişler de yok.

home theater; sktr.

sevgili sotiz kızkardeş, tamam sıkarlıt yohansın sucks, keira'nın suratı bok gibi. lindsay kaşar lohan. hatta lost'un kate, jack ile sawyer arasında oynaşan bir aşifte ve daha ne demeliyim bilmiyorum senin bulacağın bir hollywood, yeşilçam artisti olsun, yakın çevrenden eli yüzü düzgün güzel gözlü bir hatun olsun mutlu bir beraberliğe yelken açmaya bile hazırım ama tüm bunların dışında beklediğin nedir, neydi, daha ne yapmalıyım bilmiyorum, bilmiyorum, bilemiyorum;)

senin de ölmüş olman gerekiyordu miss -başka bir nedenden-. ya hortladın, ya da kurşunlar sıyırıp da ölü taklidi mi yapmıştın ne? neyse, derler ki give people a second chance, but not a third. burada kim kime şans tanıyacak, kim kimi affedecek durumda bilmiyorum ama neyse kapıda kalma içeri gir.

ANAHTAR dedi ki...

eğer herhangi biri bi başkasıyla arkadaş, sevgili olarak ya da ilişkileri herneyse beraberlerse, karşıdakinde kendinde eksik olan maddi ya da manevi birşeyleri bulduğundan beraber değil mi zaten.biyerde çıkar meselesi yani =)

aynen yazıdaki gibi(:

lâkin bizden çıkarı olan herkesi hayatımızdan eksiltirsek eğer, o zaman daha da fena psikolojik buhranlara sürükleniriz diye düşünüyorum =)

bu psikoloji de ne menem bişey kardesim ota b*ka bozuluyoo

beautyisdead dedi ki...

No Country For Old Men, güzel bir filmdi... fakat, çok çok iyi değildi bence. Oksijen tüpüydü sanırım, müthiş bir buluşmuş...
İnsan eksiltirken bu yönetemi mi deneyeceksiniz pek sayın Anselmo?

İnsanları eksiltmeye gerek yok bence, dostun olmayanlar nasılsa eninde sonunda bir şekilde hayatınızdan çıkıp gidiyorlar.
O yüzden "takmayın sakın kafanıza, firketeden başka şey"... :))

barb michelen dedi ki...

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is

birisi dedi ki...

bu konuda home theather ve barb michelen'a katılmamak elimde değil.

.o.zlem dedi ki...

klavuza ihtiyacim vardi da asil farkettigim eksilmesi gereken eksiliyor. hem de yavas yavas olan yöntemle hic olmamis gibi sonunda.
oysa ne zaman seri yöntemlerle cikarsan iyice kaziniyor her yere. hatirlamak da iyidir.

adam brown dedi ki...

Hi again, see tthis is the site i told you i signed up to. It has some nice information about how to make money using OPP, i think you might find it interesting. here it is. bye!

Maybe. dedi ki...

ben her sonbaharda birini öldürüyorum daha fazlası bünyeye dokunuyor.

aynasilgisi dedi ki...

bu filmi izlediğim gün içim çok rahatlamıştı